مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 09:422022-03-21پزشكي

استقرار 10 تیم بازرسی  بهداشت محیط و حرفه ای در رفسنجان و انار


رییس گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی گفت: هشت تیم بازرسی در سطح شهرستان رفسنجان و دو تیم بازرسی در شهرستان انار مشغول به فعالیت هستند.

  - ایسنا/کرمان رییس گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی گفت: هشت تیم بازرسی در سطح شهرستان رفسنجان و دو تیم بازرسی در شهرستان انار مشغول به فعالیت هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید رنجبر کاظمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح بسیج سلامت نوروزی هشت تیم بازرسی در سطح شهرستان رفسنجان و دو تیم بازرسی در شهرستان انار برای انجام اقدامات لازم تشکیل شده است که مشغول فعالیت هستند.

وی توضیح داد: از25 اسفند ماه تا کنون از 10 مرکز اقامتی و تمام مدارسی که به عنوان اسکان در نظر گرفته شده اند بازدید و کلیه آموزش های لازم در خصوص رعایت مسائل بهداشتی داده شده است.

رییس گروه بهداشت محیط افزود: از اماکن بین راهی بازدید و از 350 مرکز توزیع موادغذایی بازرسی انجام شد که طی آن دو مورد تعطیلی در چند روز گذشته صورت گرفت.

رنجبر کاظمی تصریح کرد: همکاران من به وسیله دستگاه های مخصوص میزان تی پی ان، دمای محیط و روغن غذا را نیز کنترل می کنند که در این مورد نیز در مجموع 250 کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 10 تیم بازرسی  بهداشت محیط و حرفه ای در رفسنجان و انار

استقرار 10 تیم بازرسی  بهداشت محیط و حرفه ای در رفسنجان و انار